Laden…

Verbetertraject

Je medewerkers kunnen professioneel gezien altijd naar een hoger en beter niveau getild worden. Ik stel met aandacht een verbetertraject op voor jouw team.

Samen met jou stellen we het doel en de inhoud vast. Dit gebeurt middels gesprekken met jou en je medewerkers. Het kan ook door middel van de AAKES-scanIk lever die oplossingen die het meest renderen en snel en makkelijk uit te voeren zijn. Je team wordt nauw betrokken het traject. Je medewerkers krijgen praktische handvatten waardoor resultaten al snel zichtbaar zijn voor iedereen. Een belangrijk uitgangspunt is “The Show must go on”: het werk komt niet stil te liggen. Ik train de medewerkers op de werkvloer tijdens een afgesproken periode. Maandelijks, wekelijks, of dagelijks.

Voordat we een verbeterplan kunnen opstellen zal ik een nulmeting van het functioneren van je werknemers uitvoeren. Nadat het traject is uitgevoerd zal ik de meting nogmaals uitvoeren. Hieruit kan worden bepaald of de verbeteringen het gewenste effect hebben gehad. Voor het vasthouden van de verbeteringen op lange termijn kan ik je nazorg bieden. Afhankelijk van jouw wensen kan dit na enkele weken of maanden plaatsvinden.

Het verbetertraject kent 5 stappen:

  1. Scan – waar zit de groei? Communicatie? Klantgerichtheid? Samenwerking? Iets heel anders? Wat vinden jouw medewerkers moeilijk? Waarom?
  2. Spiegel – in een open gesprek bespreken we de uitkomsten van de scan. Ik adviseer niet alleen over je medewerkers, maar ook over de organisatie. Wat kan er beter om je medewerkers zo goed mogelijk te faciliteren zodat ze ook kunnen gaan excelleren in klantgerichtheid?
  3. Kompas – keuzes maken! Wat gaan we aanpakken, wanneer en hoe? Ik help de juiste keuzes maken en zorg voor implementatie.
  4. Groei – daadwerkelijke inhoudelijke trainingen ‘on the job’. Maatwerk 1 op 1. Niemand hoeft een week weg… het werk gaat gewoon door.
  5. Resultaat – Ik breng in kaart wat je medewerkers hebben geleerd. Doel blijft altijd blije klanten, blije medewerkers en ambassadeurs van je klanten maken.

Wil je weten hoe ik jou kan helpen? Neem dan contact op!

Naam (noodzakelijk)

Email (noodzakelijk)

Telefoonnummer

Onderwerp

Bericht (noodzakelijk)