Laden…

de Rolf groep

Tijdens een veranderingstraject van de afdeling Klantenservice heb ik een scan uitgevoerd. Observeren van medewerkers tijdens de normale operatie en interviews houden met meerdere medewerkers. Op basis hiervan heb ik kunnen laten zien wat er goed ging en waar extra aandacht of bijsturing nodig was. Ik heb adviezen gegeven over de samenwerking binnen het team, de organisatie van de afdeling en de processen die hierbij van belang zijn. Een aantal concrete voorstellen zijn inmiddels doorgevoerd.

Reactie

Miranda van der Kooij, Manager Verkoop Binnendienst, de Rolf groep:

Recent hebben wij een veranderingstraject op de afdeling klantenservice in gang gezet. Tijdens dit proces heeft Lars aangeboden om mee te kijken of we op de goede weg zijn. Het is Lars gelukt om in zeer korte tijd concrete adviezen te geven over de samenwerking binnen het team, de organisatie van de afdeling en de processen die hierbij van belang zijn. Lars heeft hiervoor een scan op de afdeling uitgevoerd en met meerdere collega’s gesproken en meegeluisterd.
Mooi om te zien dat Lars goed tussen de regels door kan lezen. De concrete voorstellen zijn inmiddels grotendeels doorgevoerd.
Ik wil Lars graag bedanken voor de fijne samenwerking en vindt het prettig om in de toekomst nogmaals gebruik te maken van zijn kennis en ervaring.