Laden…

CutTheWeb

Ik heb een paar dagen meegelopen op kantoor, het team geobserveerd tijdens een aantal teamoverleggen. Met de meeste medewerkers heb ik een interview gehouden. Daarnaast heb ik meegekeken en geluisterd bij een gesprek tussen een medewerkster en een klant. Mooi om te zien hoe medewerkers open praten over de organisatie en elkaar, goede dingen benoemen maar ook zwakke punten benoemen en verbeteringen aandragen.
Bij de analyse van mijn observaties heb ik op twee terreinen gefocust:
– Hoe blij zijn de medewerkers en hoe kunnen ze blijer hun werk doen?
– En hoe klantgericht werken de medewerkers en hoe kunnen de verwachtingen van klanten beter voldaan worden?
Hieruit heb ik praktische adviezen kunnen over de organisatie van het team, de samenwerking en communicatie met klanten en met elkaar. Met een workshop heb ik het team getraind in effectief communiceren en feedback geven aan elkaar.

Reacties

Medewerkers tijdens workshop CutTheWeb:

Spreekt duidelijk. Alles was goed te begrijpen. Gebruikt actuele onderwerpen. Duidelijke presentatie en workshop. Goede hulp tijdens oefeningen. Goede interactie. Goede combi tussen uitleg, video, voorbeelden en praktijk. Maakt voorbeelden herkenbaar. Goede heldere uitleg.

Lars maakt een moeilijk onderwerp makkelijk(er) te begrijpen. Bedankt Lars. Was een leuke workshop. Hele rustige en duidelijke uitleg met goede voorbeelden. Je vertelt het levendig, pakt mooie voorbeelden, laat ruimte. Prettige combinatie praktijk en theorie. Goede afwisseling media. Duidelijke rustige stem.

Deze workshop probeert je na te laten denken en uit je comfortzone te halen.

Derk, CutTheWeb:

Ik zou iedere ondernemer willen toeschreeuwen minstens de scan te doen. Het zijn de kosten niet, maar het zijn de baten meteen wel! Wat een berg nieuwe inzichten. Wij zijn doorgegaan met een geweldig intern verbetertraject en beginnen nu, een paar maanden later, echt de vruchten te plukken. Dingen die ik al jaren roep komen nu goed. Wat een rust geeft dat zeg…