Laden…

KlantenArena

Behoudt je klanten en geef je Sales & Customer Service een voorsprong!

De beste zakelijke strategie is het behouden van klanten. Zeker in roerige tijden. Je zet je klanten graag op de eerste plek, zij zijn immers ‘koning’, toch? Een vinger aan de pols houden bij jouw relatie(s) is daarom een slimme keuze voor de ontwikkeling van je Salesteam of je verkoopbinnendienst, maar helemaal voor de klanttevredenheid en het behoud van jouw klanten. Bestaande klanten zijn niet alleen belangrijker dan ooit, ze zijn ook vluchtiger dan ooit. Er wordt minder gecommuniceerd en bij enige onvrede staan ze op het punt om afscheid te nemen of zijn ze zich al verder aan het oriënteren. Een goede oplossing hiervoor is het inzetten van een klantenarena, gebaseerd op het strijdtoneel uit de Romeinse oudheid.

Klantenarena

Klanten worden uitgenodigd en nemen plaats in de arena. Wij laten ze vertellen over hun ervaringen met jullie dienstverlening. Wat vinden ze goed? Waar balen ze van? Wat willen ze nog meer? Terwijl jullie klanten feedback geven, luisteren je medewerkers en jij op de tribune. Een goed werkend principe weten we, want we hebben al meer dan 5 jaar ervaring met deze methodiek!

Online klantenarena

Anno 2021 vraagt de markt om een methodiek die sneller, compacter en beter beheersbaar is. Geen lange reistijd naar bedompte zaaltjes maar volledig digitaal, efficiënt kunnen aansluiten. Daarom hebben wij de digitale klantenarena ontwikkeld: de iArena van AAKES. Een methodiek die inzicht geeft voor managers en directie in het functioneren van hun Sales en Customer Service team. De ideale methode om te leren van de ervaring, behoefte, wens en verwachting van je klanten.

Wil je meer informatie of eens (vrijblijvend) sparren of de iArena ook iets voor jouw bedrijf is? Neem dan contact op!

Met klanten om tafel zitten

Wat levert de iArena op?

✓ Echte feedback, waardevol en concreet, waar je medewerkers direct mee aan de slag kunnen én willen, om de klanttevredenheid te vergroten. 

✓ Blije klanten, want die ervaren dat er naar ze wordt geluisterd, dat ze serieus worden genomen en dat er met hun feedback iets gebeurt. Ze worden trouwe klant en ambassadeur. 

✓ Blije medewerkers, want door te focussen op opbouwende feedback is het een positief samenzijn. En elkaar ontmoeten zorgt voor meer connectie en wederzijds begrip met de klant.

✓ Meer omzet, omdat blije klanten als ambassadeur over jullie gaan vertellen aan anderen. Ze zorgen voor nieuwe klanten en meer omzet.

Wat klanten zeggen

    Wil je weten hoe ik je kan helpen? Vul je gegevens in, dan neem ik snel contact met je op!

    Naam (noodzakelijk)

    Email (noodzakelijk)

    Telefoonnummer

    Onderwerp

    Bericht (noodzakelijk)