Laden…

KlantArena

Je zet je klanten graag op de eerste plek. Zij zijn immers koning, toch? Maar voelen je klanten dat ook zo? Zijn daar wel eens klachten over of stellen je klanten soms vragen die onmogelijk lijken? Weet je wat je klanten verwachten en kunnen je medewerkers daar op inspelen? Zou je eens willen sparren met je klanten over wat jullie beter kunnen doen?

Je klanten hebben waardevolle feedback uit eerste hand. Met een KlantArena krijg je op een leuke en laagdrempelige manier die feedback boven tafel. Een KlantArena is een rondetafelgesprek met meerdere klanten dat door een onafhankelijke gespreksleiding wordt begeleid, terwijl je medewerkers luisteren. Je medewerkers krijgen feedback waar ze wat mee kunnen en ook willen doen! Hierdoor kan je team direct aan de slag om de klanttevredenheid te vergroten. 

Wat levert een KlantArena op?

  1. Feedback, waardevol en concreet, waar je medewerkers direct mee aan de slag kunnen én willen, om de klantgerichtheid te vergroten. 
  2. Blije klanten, want die ervaren dat er naar ze wordt geluisterd, dat ze serieus worden genomen en dat er met hun feedback iets gebeurd. Ze worden fan en trouwe klant. 
  3. Blije medewerkers, want door te focussen op opbouwende feedback is het een positief samenzijn. En elkaar ontmoeten zorgt voor meer connectie en wederzijds begrip met de klant.
  4. Meer omzet, omdat blije klanten als ambassadeur over jullie gaan vertellen aan anderen. Ze zorgen voor nieuwe klanten en meer omzet.

Dit zeggen klanten en medewerkers:

“Fijn dat ik serieus werd genomen en dat er echt werd geluisterd. Dat zouden meer bedrijven moeten doen!”

“Gaaf dat mijn feedback tot verbeteringen heeft geleid”

“Best wel confronterend om dit de klant te horen vertellen”

“De klanten hebben het er nog over”

“Ik vond het heel motiverend en erg leuk”

De gespreksleiding

Reineke Hofstra Lars Gootjes AAKES

Wil je weten hoe ik je kan helpen? Neem dan contact op!

Naam (noodzakelijk)

Email (noodzakelijk)

Telefoonnummer

Onderwerp

Bericht (noodzakelijk)